Feyzosunannesi Kullanan varmı karaca markanın şarjlı dikey süpürgesini? Fiyatı uygun Karaca’nın birçok şeyini evimde kullanıyorum ama süpürge nasıldır?
Prensesin_Annesi_ Feyzosunannesi Arkadasımda normal ev süpürgesi ve sarjlısı var pişman en kısa zamanda değişicem diyor
Asyaveannesi04 Feyzosunannesi karaca asla ama asla almayın bimdeki fantonmu ne onu alın daha iyi, her ürünü mü dandik olur bir markanın
Brokolilim Feyzosunannesi Köpek ölüsü gibi ağır kolun ağrıyor anneme almıştım hiç beğenmedik biz tavsiye etmem
Feyzosunannesi kirikkalp ben beş yıldır kullanıyorum birçok ürününü bir sorun yaşamadım ama süpürge nasıldır bilemiyorum
kirikkalp Feyzosunannesi ben beş yıldır kullanıyorum birçok ürününü bir sorun yaşamadım Doğrudur bizde sorun var demek ki 🤷🏻♀️
Asyaveannesi04 Feyzosunannesi tava aldım tavanın altı 1.haftada düşer mi, arkadaşım süpürgesini kullandı vantuz mudur nedir 3.ayda bozuldu ve işin tuhaf tarafı servisi yok muhattap bulacağınız kimse yok
sevimliidostlarr Feyzosunannesi karacanın cogu seyını aldım memnunum cokta sevıyorum Normal supurgesını kullanyorum Vantuzu Dık supurgesınıde ıstemıstım aslındaaa Esım anneler gunune phılıpsınkını almıs Eger bunu almasaydı kesın alcagımm oyduu
Bebegimben1 Asyaveannesi04 servis için uygulamadan kayıt açıyorsunuz sonra ücretsiz kargoyla yolluyorsunuz bende hiç memnun değilim ya
tazeanne378 Bende dikey süpürgesi var çekim gücü çok yüksek yani iki kere tüm evi temizlersem haznesi doluyor çekim gücünden kaynaklı tek sorun biraz fazla ağır yoruyor kolları ama genel anlamda memnunum
ebrarcansu01 Feyzosunannesi eşim evlilik yıldönümü hediyesi almıştı ocakta hâlâ kullanıyorum şimdilik memnunum