Merhaba, 3.5 aylık kızım nesnelere uzanırken hep sağ elini tercih ediyor. Sol elini kullanmada sıkıntısı yok, bükebiliyor, ağzına götürüyor, eline oyuncak verince kavrıyor. Sağ eliyle tuttuğu oyuncağın yanına sol elini de getiriyor. Bunun dışında diğer gelişim özelliklerinde sıkıntı yok, başını dik tutma vs. Ama bu el tercihi kafamı çok karıştırdı. 2 yaştan önce baskın el tercihi olmaması gerek diye okudum. Şimdiden nörologa götürüp de çocuğu hırpalamak istemiyorum. Aynı durumu yaşayanlarınız var mı?