Aslan2103 Ftm124 Daha bugun not aldim Baba Dede Teyze Mama Gol Top Tik tik (su icin kullaniyor) Nennee (emmek icin kullaniyor) Taklitte möö inek/ cik cik kus Gitti Bide surekli digiy digiy diyor ama neye soyledigini çözemedim 😅 bu arada doktorumuz bir seye sadece ayni sekilde ses veriyorsa onu kelime sayabilirsiniz dedi.
Hayymoomm Ftm124 13,5 aylık Baba dede anne annane hala deyze gaygay(kaykay)abkapka(ayakkabı) mama attı gitti gel git ver diyor kendince 😂
defnevedoruk Ftm124 15 ay 17 günlük. Anne Baba Dede Hala Anneanne Allah gel git hav hav Diyar, derya, Şıla (sıla), azu (arzu) attım aldım geldim bitti babasına beybi ve bebi diyor sürekli illa daha vardır aklıma bunlar geldi
Metehan45 Ftm124 anne Ftm124 Anne Baba Dede Anneanne Yenge Ebe Aba Mama Meme Hav hav Nınnın(bisiklet araba sürerken) bazen hayır diyor Tavuğa (davuk) Karpuza(gabar) Bazen çok şey diyor ama anlamlandırmaya zamanım olmuyor 😅
Aslan2103 Zlm yok kiz her seye diyo atin sesini soyluyorum mesela gostererek yapmiyo ama normal oyun oynarken falan tekrarliyo 😅
Aslan2103 ezgiii12490 valla tam ay olarak hatirlamiyorum ama simdi bi videosunu gordum 3 aylikken guluyo aguluyor
ezgiii12490 Aslan2103 tam 3 aylık mi peki agulama mizlanirken de dahil mi acaba mizlanirkende agulu biseyler diyor gibi gülmesi sesli mi peki
Aslan2103 ezgiii12490 evet 3 4 aylikken diyebilirim hatta boyle hareket falan yapinca kahkaha atiyodu. Agulamada yanliz kaldiginda ozellikle cok yapiyodu kendi kendine
Aslan2103 Zlm sorma valla az once annemlerdeyiz. Topa vurdu herkes alkisladi ben alkislamayinca yaguun dedi (ismim yaren) herkes guldu falan annem geldi neye guluyonuz diye dedik boyle boyle inanmadi tekrarlasin diye neler yok 😅😅 cocuk anne demiyo yaguun diyo ya
Aslan2103 ezgiii12490 kitap okuma aslında dogdugundan beri var hayatimizda cok ozenirdim masal okumaya vs 1 2 aylikken bile okurdum yanina uzanip. Bunlar etkili oldumu bilmiyorum ama kitaplari tv ünitesinde acik durur elimden tutar oturtturur beni belli 1 2 hayvanli kitabi var sevdigi onlari bulur okutturur. Zeka kartlari var onlari gosteririm hayvanların seslerini cikarttirim boyle kelimeleri heyevanli heyecanlı soylerim. Parmak kuklalar var onlari konustururum. Ilgisini cekmek icin heyecanlı ve degisik sesler cikartmak ise yariyor. Bu arada malesef ekran var hayatimizda yok degil ama ordan ogrendigi seylerde var mesela ceviz adam sarkisinin taklitlerini yapıyor. Genelde ekransiz muzik acip soyleyip hareketler yapıyorum onlari taklit ediyor. Birde bir sey ogretirken asla zorlamiyorum. O zaman yapmak istemiyorlar. Mesela bu ne renk haydi soyle biliyosun sen soylesene bu ne reenk gibi degilde " aaa bu ne renk… maviiiii evet evet mavii al bakalim mavi küpü sende dursunn ben şimdi kirmizi kupu alicam diyip gorsellerle pekistiriyorum. Onunda hosuna gidiyor
ezgiii12490 Aslan2103 peki agulama çok muydu her gün her dakika yoksa az az mi bide babildama ne zaman basladi
Tazeanne-16 Benim kızım 14 aylık ama mama baba baaa dışında kelime söylemiyor 🥹 burada yazanları görünce çok şaşırdım ve üzüldüm. Her bebeğin gelişimi farklıdır elbette
_-zynp-_ Tazeanne-16 benim kızda 14 aylık aynı şekilde en çok kullandığı baba mama meme bu kadarcık sinirlenip bir şeyler diyo kendince ama anlaşılmıyor ☺️ Birde yürüme ve emeklemede yok bizde onada ayrı üzülüyorum ama yürür elbet diyorum bir yandanda öyle işte 🥹
kizimveben Anne Baba Mama Dede Nene Hala Piya Abi Aba(Abla) Orda Waw waw (Köpek) Paa( Park) Bebi Adam Amin (Asmin) Mimi(Bebeginin ismi) Adam Memi(Emmek isteyince) Orda Gel Da (Gözlerin ya da baska birsey nerde diye sorunca gösterip almanca da diyor ) Dosida (Ismi Rosida) 😂adini o sekilde söylüyor. Ja (ewet) Nein(hayir) Bua (Boga demek istiyor) Ve bi kac tane daha hayvan sesi )