Merhaba güzel anneler.. Benim 2020 mayıs doğumlu bir oğlum var. E devlet üzerinden sorguladığım zaman yaşı kayıt olmaya uygun değildir olarak gözüküyor. İkametgaha göre okul bilgisi göremiyorum yani. Şimdi benim nasıl bir yol izlemem gerekiyor civardaki devlet okullarına gidip alıp almayacaklarını mı görüşmeliyim? Kafam çok karışık. Sanırım bu sene giderse seneye tekrar anaokuluna gidecek değil mi? Bir de devlet anaokullarında da tam gün yarım gün seçeneği oluyor mu? 1 yaşında bir oğlum daha var bir yandan anaokuluna gitsin bir şeyler öğrensin diyorum çünkü kardeşinden dolayı yeteri kadar ilgilenemiyorum bir yandan diyorum ki hayatı boyunca okula gidecek zaten 2 sene üst üste anaokuluna gitmesine ne gerek var? Velhasıl kafamda deli sorular.. Benimle aynı durumda olan annelerimizden tavsiye ve yorum beklerim 🥰🥰