yanlış duymadınız gerçekten doymuyor az az da değil baya baya yiyor sabah kalktıktan gece yatana kadar mama istiyor yemediği bi ben kaldım herkes can sıkıntısından yiyordur diyor ama uykudan uyanıp bile mama istiyor bir elin parmağını geçiyordur yediği şeyler ama yok boyu yarım yaş önden gidiyor yani boyuna gidiyor desem zayıf da değil şişko da değil ama anlamıyorum daha 1-2 saat önce uyudu şimdi kara kara düşünüyorum ne yediricem diye aşırı boğazlı ve cogu zaman zorluk cıkartıyor bana olur olmadık yerlerde acıkıyor yanımda yemek taşısam da yetmiyor yine istiyor yemeyen çocuk kadar yiyen cocuk da zor geçici bi süreç mi her çocuk mu böyle yoksa gerçekten canı mı sıkılıyor ama can sıkıntısından yiyecek olsa patlardı yani onun yediklerini ben yiyemem işin içinden çıkamıyorum neden doymuyor🤦🏻♀️