Balim38 bence tuvalet egitimindendir, ben de 1 aydır başladım, normalde bezine her gun yapardı suan tutuyor hala 3-4 günde bir yapiyor. Zamanla alisip eski düzenine döner, çocuklar kakayi tuvalete yapmaktan korkuyor nedense. Ona tuvaletle ilgili kitaplar gösterin o şekilde biraz cesaretleniyorlar