Sevah aaaah düzenledikten sonra tekrar okudum maşallah size bence de harika bir anne ve harika bir bebek ❤️❤️❤️ Allah sağlıkla mutlulukla büyütmek nasip etsin, zorlukla beraber bir kolaylık var, Allah yardımcımız olsun hep, annelik çok zor ama güzelliği de tarifsiz ❤️ kaybınız için çok üzüldüm… kimse ne yaşadığınızı sormaz hep yargılarlar, benim de midem 4.aya kadar bulandı sonra çok zayıf olmama rağmen şeker çıktı ve katı diyet yaptım, olsun yeter ki sağlıklı olsunlar gelişsinler mutluluk neşe saçsınlar.. böyle konuşanlardan kendimizi ve çocuğumuzu korumalıyız ama ben hemen etkileniyorum