Ben hamileykem yaşadım bu durumu doktorum bebeğin ksfssının vucuduns göre büyük oldugunu söyledi ki gerçekten de öyleydi doğduğun da snlsdık bizde bi sorun olur mu diye sorduğuöuzda hayır asıl küçük olsa sıkıntı sedi ve genetikle alakalı bişey semişti babamızında kafa büyük şuan bes aylık aynı gidiyoruz