aybarssena Bebeğim geceleri 8 9 arası uyuyor. Sonra 12 de ben rüya öğünü veriyorum daha sonra da 4 gibi uyanıyor mama içiyor. Ve 6 dan sonra kıpırtı başlıyo saat 9 a kadar 45 dk ya bir uyanıyor. Ne yapmalıyım 4 aylık
aytas aybarssena bence saat 6 ideal bi saat benimki 11 aylık şunu farkettim 8 buçukta mama içirip uyutuyordum gece ben yatmadan rüya öğünü yapıyordum 3 saat sonra yine uyanıyordu alışkanlık olduğu için artık rüya öğünü yapmıyorum 4-5 gibi uyanıyor gece mama içiriyorum 7 buçukta uyanıyor günümüze başlıyoruz
ozipek aybarssena 07:00 UYANMA 08:30 1. UYKU 1 SAAT 11:30 2. UYKU 1 SAAT 14:30 3. UYKU 1 SAAT 17:30 4. UYKU 30 DK-45 DK 20:00 GECE UYKUSU Bu şekilde olmalı yaklaşık olarak
Dilaylaa Gündüz uykusu nasıl o da önemli çok uyuyorsa gündüz o yüzdendir daha da küçük uyku düzeni oturması için dört ayda atak uyku gerilemesi felan var
aybarssena aytas benimki aralrda çok uyanıyor ama mama içme saati haricinde. Mesela 12 den 4 e kadar en az 2 kez uyanıyor. Yatış pozisyonunu dğeişiyorum devam ediyor uyumaya.
aytas aybarssena daha küçük olduğu için bence 11 aylık kızım yeni düzene girdi bizde uyku problemi çekmiştik çok
aybarssena aytas açıkcası ne zaman instagrama girsem bebeğiniz şu saatte şu kdar uyumalı bu saatte uyanmalı hep böyle cümleler görüyorum ve benim bebeğim asla o saatlere uymuyor. Kendi çocuğumun problemli olduguny düşünmeye başladım artık
aybarssena adaatuna ben uyutmuyorum ki kendi geri uyut beni diye ağlıyor oyalanmıyor aç değil gazı yok uyumak istiyor biraz daha. Her bebek aynı olmuyor demekki ya
aybarssena adaatuna bir ara 10:30 da uyanıyordu sabahları yine yarım saat 40 dakikasını uykular yapıyordu. Sonra birden 9 da uyanmaya başladı yine yarım saatlık uykular yapıyor. 6 da uyandıgı zamanda olmuştu yine yarım saatlik uykular yapıyordu 😂😂
adaatuna aybarssena 4 aylıkken bebeğim 18:30 19:00 arası uyurdu belki gündüz uyutmazsanız uykusunu düzene sokabilirsiniz uyku pencerelerine bakarsınız
aybarssena ozipek bugün 7 de uyandı mesela bu programı uygulayacaktım 15 dk sonra tuvalete gidip geldiğimde uyuyakalmıştı 9:30 da uyandı. Şimdi 11 gibi 40 dk uyur ve 1,5 2 saate bir 40 dk uyuyarak günü bitirir
aybarssena ozipek ama bazı tablolara göre bu da yanlış ilk uykusu 2 saat sonrakiler 1,5 yazıyor em son ki yarım saat
ozipek aybarssena bu tablolar örnek tabii ama mesela ben bu şekilde birebir ilerleyebildim bebekten bebeğe değişiyor demek ki. İnstagramda irlandalıanne var onun tablolarına hep uyduk ama kızım kendisi otomatik bu saatlere denk geliyordu düzen oluşturabildik