Hiç aglamanizi gerektirecek bir durum yok bebeğim uzayan sarılık oldu yaşarken bende çok üzülüyordum sarı giydirmeyin bol bol emzirin acilde bile bakıyorlar biz tam 2,5 ay sarılikli gezdik o zamanlar doktor 5 ve 7. Gün tehlikeli demişti 1. Ayında 25 sınır oluyormus değer 10 ve altında ise kontrole bile gerek yok kendiliğinden bitiyor