Kızlar o kadar yoruldum ki bebeğim 2 aylık ve yanımda kimse yok destek olacak bakacak sadece kendim bakıyorum ve gündüzleri aslaa uyumuyor 5 dakika uyuyup geri uyanıyo uyutmaya çalışıyorum yine aynı 5 dakika uyuyosa anca çok yoruldum tükendim hatta yorgunluk üstüne yorgunluk bindi iyice hava sıcak diyorum klimalı ortamda uyuttum yine aynı ne yapmalıyım