Dennizz11 besinlerin kendi tadını alması için karışım vermeniz doğru değil. Baharat, tuz vs içerdiği için sizin yediklerinizden ‘ ağzına sürmekte mantıksız’
Tadım konusuna gelince bizim doktorumuz tadım yaptırmadı, kilo problemi olduğu için eğer sıkıntı olmasaydı tadımla ilerleyecektik. Sizde alerji yok diye bebeğinizde olmayacağı anlamına gelmiyor. Mesela benimde babasının da hiç bir şeye alerjisi yok, ciltlerimiz son derece normal. Ailede yok. Ama bebeğimin cildi atopik dermatit ve ekstra domates alerjisi var.
Doktorumuz 1 gün yedir bekle zaten belli olur demişti bize bu arada