Merhaba kızlar açık öğretim lisemi bitirmeme son sınavım kaldı giriş yaptığımda yeni bi bölüm gelmiş e-sınav diye ne oluyor yani bide randevu alınıyormuş daha o bölüm tam açılmadımı anlamadım nasıl oluyor bu internettenmi yapıcaz sınavları yüzyüzemi randevu nasıl oluyor