Baska oda olmadigi icin bizim odada uyuyordu. 15 gun onceye kadar kendi yataginda sallayarak uyutuyordum simdi yanima uzatip pis pisliyip uyutuyorum. Guya desteksiz uykuya alistirmakti maksadim. Şimdide bizim yataga alisti yerine yatirinca cigligi basiyor 8aya gecicek. Yanlismi yaptim dogrumu bilmiyorumm