Ozge_5555 bence bu zamandan sonra mamaya başlamayın. Hiç bir şey yemediği zamanlar vermek istiyorum falan demişsiniz, ama mamayi sevip mamaya alışırsa bu sefer daha da bir şey yememeye devam eder. Belki şu an diş dönemi ise o zorluyor olabilir, bir de havalar da çok sıcak bir şey yemek istememekte haklılar yani biz kocaman insanlar bile yemek istemiyoruz bu sıcaklar da. Benim de oğlum 2 buçuk yaşında, kışın yediği kadar yemiyor yazları.