Hilalavccc Merhaba. Pazartesi günü 9.ay aşısı oldu oğlum ama hep ateşleniyor şurubun etkisi geçince tekrar çıkıyor duşa da sokuyoruz. Doktor iki üç gün sürmesi normal demişti. Ama iştahı da kaçtı çok başka ne yapabilirim düşmesi için