Arkadaşlar Yaklaşık bir haftadır ishaliimiz devam ediyor. Doktora götürdüm. Tahlilleri temiz. Henüz hiç diş çıkmadı. Reflor kullanıyorum ama bir etki etmedi. Dün doktorumuz düşük dozda antibiyotik başladı. Ne yapmam gerek lütfen bana yardımcı olur musunuz?