11,5 aylık. Aynı durumdayız. 2-3 gündür hasta. Hiç bir şey yemiyor. Az önce ufak çaplı bir sinir krizi geçirdim. Sinirlerime hakim olamıyorum 😣 su bile içmiyor. İçsin diye neyden su vereceğimi şaşırdım. Hazırladığım yaptığım şeyler hep boşa gidiyor. Bir umutla yine hazırlıyorum bir şeyler. Yine yemiyor 😫 ay yemeyen çocuk ne kadar zormuş ya 😫 delirmeme az kaldı 😫