nimetbatu Bebeğim emerken ısırdı ve yara oldu ucu ve emzirirken çok acıyor kızarık olan varmı bu şekilde ne yaptınız acısı geçti yada hemen geçer
farelikoyunkavalcisi nimetbatu benimkide karnı doyunca ısıyor bir gün o sincap dişlerini alıcam ağzından haberi yok😅