Dkem05 Kizlar 35+6da dogum yaptm 2565 dogdu oglum ama ciger gelistirici igne vurmadi doktor bana biliomsnz ne oldugu zaman yapiliyor ?
deletedmom555 Dkem05 erken doğum riskim vardı 32.haftamda oldum bende bebeğin ciğerleri 35.haftadan sonra gelişir o yüzden gerek görmemiştir vaktinden önce gelirse solunum güçlüğü cekmesin ciğer erken oluşsun diye dış takviye
Elifinannesi1126 Dkem05 tam 35+6 2.155 gr doğdu kızım doğumdan 4 gün öncesi ciğer geliştirici yapıldı 4 gün küvözde kaldı kilosu az ve bayram olduğu için gözetim altında tutmak istediler şimdik 5 aylık
aysenurkerem Dkem05 erken doğum riski gördüğü zaman yapılıyor. 36+4 te bana yapıldı nst de sancım çıktığı için doğma ihtimaline karşı 2 doz
Karam Dkem05 erken dogum.icin 32 haftalikkn ciger gelistirici vurdular 32. Haftada dogum yapacaktim dr igneyi yapalim duruma bakariz demisti 35 haftalikknde dogum yaptim ssdece kilosu azdi cok sukur 13 aylik olduk korkmayin gerek duymadilarsa oyuzden vurmadilar bebisinizin durumu nasil
Dkem05 36haftadan sonra yapilmazmis oyle dedi doktorum smdi 2565dogmustu smdi 2600oldu kuveze girmedi cok sukur 🤲🏻 Unutulmasi olamaz demi kizlar ya bir korktm smdi 2kez cocuk doktoruda bakti gerci ama birsy olsa soylerlerdi sanirim