İdrar yolu enfeksiyonu oldum bilmiyorum herhalde 3_4 gündür karın ağrım vardı idrarım kötü kokuyor şimdi de idrarım iylce bulanık oldu bu şikayetlerinden önce eşimle birliktelik yaşadık eşim eczane den bebe yağı almış kayganlaştırıcı yerine acaba bundan olmuş olabilir miyim