Mlkmstf ben sabah omlet veya pankek yapiyorum peynir pişmiş domates, salatalık dilimi veriyorum ellerine, öğlen çorba yapıyorum kemik yada tavuk sulu mercimek tarhana yayla falan, ara öğün meyve veriyorum akşam üstü sebze yemeği veriyorum evde ne sebze varsa buharda pişirip veriyorum işte kabak yaparsam yanina havuc yapıyorum ıspanak yapıyorum yanına domates yeşil fasulye yapıyorum sade veya domatesli patates yaparsam yanina yoğurt veriyorum oyle akşam da yoğurt veriyorum şu sıralar diş sürecini yeni atlatiyoruz istahlari azalmıştı düzeldi bir kaç gündür karışım püre falan vermiyorum zevkle yiyorlar bu yaptıklarımı