Ince müslin örtüleri denediniz mi? Benim bebegim de ağustos doğumlu sıcağın ortasına dogdu garibim. Arada bazen ince muslin kullandım zaten ustunde de sadece zibin ve corap oluyordu. Benimki kundagi sevmiyordu daha dogrusu kundaksiz da uyuyordu o yuzden biraktim ilk haftalarda.