Sizce uyku eğitimle mümkün mü yoksa her bebek farklı mı ? Bebeğim 6 aylık ve gece uykusuna çok geç yatıyor resmen uyutacağımı anlıyormuş gibi hırçınlaşıyor uyku eğitimi bir kaç kez denedim ama devamlılık sağlayamadım 5 ayında uyku gerilemesi olduğu için çok zorlamadım uyumadığı zamanlar arabayla çıkarıyordum Ama artık arabada da uyumamaya başladı yanıma yatıp öyle uyuyor sizce geçici midir yoksa eğitime başlamalı mıyım ?