Kızlar kızım 6 aylık oldu merak etiğim bir kaç konu var 2 numara mamaya ne zaman gececeğim 6 ayı dolduruncamı yoksa tam zamanındamı
Birde ek gıdaya başlamaya çalişiyorum ama ne verirsem vereyim yemek istemiyor öğürüyor korkuyorum acaba yemeyecekmi diye 🤦🏼♀️ Bana yardımcı olabilecek tecrübeli annelerim destek 🙋♀️