Oğlum 4 aylık olduğundan beri dönmeye başladı ama son 1 haftadır sırtüstü bıraktığımız an hemen dönüyor ve ayaklarıyla ilerlemeye çalışıyor. Sanırım çok hırslı değişik sesler çıkarıyor bir süre sonra yoruluyor geri çeviriyoruz. Ama asıl beni korkutan beşikte gece uykusunda da yüzüstü dönmesi. Döndükten sonra ıkındığı için haberim oldu gece kalkıp iki defa geri çevirip yatırdım. Ama ondan bir gün önce gece dönmüş hiç sesini duymadım öyle de uyumuş kalmış. Baktı ki çabaladı sanırım öyle uyudu 🫣 sizlerin bu konuda tecrübeleri nelerdir? Neler tavsiye edersiniz özellikle gece o şekilde uyuması beni korkuttu nefessiz kalır mı diye çok korkuyorum.