ipeksmom02 Kızlar bebeğim 4 buçuk aylık sürekli bişeyleri ısırmaya çalışıyor bu diş belirtisi mi yoksa tanımaya mı çalışıyor anlamadım. Daha önce de ağzına götürüp emmeye çalışıyodu ama şuan ısırıyor
aysebb ipeksmom02 Bu hareketleri normal dişin ne zaman çıkacağı belli olmuyor benim kızımda öyleydi 3,5 aylık olduğundan beri salyasıda hiç durmadı şuan 8,5 aylık yeni yeni kabarıyor diş etleri
Tazeanne68100 ipeksmom02 benmde 4 ay 8 günlük memeyi elimi falan damagina sıkıştırıyor doktor diş kasinmasi normal bunlar dedi diş kökleri beliriyor dedi salyasi da arttı bekliyoruz çıkmasını
taa Benim kızım da 4 aylıkken başladı sancısı 4 buçuk aylıkken ilk diş patladı 5.ay d 2.dişi geldi. Sonrasının da önünğ alamDık şuan 11diş +1 yolda
maygirl egeemomss ahahahaha 🤣🤣bnde heyecanla baktim🤣🤣ama tabiki bebek sorulduğunu biliyordum yine çoğul kullanım hatası
goktugharun ikibaloglanannesi alttan mı cıkıyor ilk dişler acaba belirtiler var mıydı sizde yoksa bi an mı cıktı diş🙊🙈
goktugharun ipeksmom02 8 ay 12 günlük olduk hala 1 tane diş 3 4 aydan beri hep salyaları akar eli ağzındadır ama😂
ipeksmom02 goktugharun hep öyle ama bu aralar özellikle aşırı huysuz kucağımdan inmiyor oyuncakları dişliyor🫠
ikibaloglanannesi goktugharun ilk alttan çıktı sonra üstler çıktı bizde belirti yoktu alt dişler de ama üst dişler zorluyor. Su an 17 aylık çıkacak birkaç dişi kaldı onlar da üstte zorluyor