RabiyaG Hangi cihazdan memnun kaldınız kışın fiyatlar daha mı Uygun olur acaba ne kadara yaptırdınız?
gmzshn Alexandra candela yaptırıyorum her seansa 2 bin veriyorum en iyisi o diye. Benim gittiğim yer asgari ücrete zam gelirse öyle zam yapıyor sadece. Ipl buz lazere gidersen fiyatlar daha uygun 10 seansa falan 2 bin tl alan yerler var
Yildirim32 gmzshn bende buz yaptırdım ama faydasını görmedim Aleksander iyi diyorlar memnunmusunuz ? Acı var mı gerçekten
gmzshn Yildirim32 en iyisi o zaten alıştım artık senelerce gitmekten kıl kökleri azalıp zayıfladığı için artık acımıyor ilk başlarda acıyordu