Üstteki testi gece yaptım tabi yaptıktan sonra o silik çizgi yoktu bu sabah baktım çok silik bi şekilde var güvenemedim demin yine yaptım bu arada gece yiyip içmiştim baya kalktım hiç bişey yemedim içmedim o idrarımla yaptım tek çizgi yani anlamadım
Bu arada spiral ile kornuyordum kaydığı için 2 hafta önce çıkarttı doktor ama kan almıştı gebelik yoktu zaten adettim adetim 1 haftadır da doğum kontrol hapı +prezervatif ve geri çekilme ile korunuyorum
İlk gebeliğim korunurken olduğu için(sadece kondom ile) artık bi midem bulansa acaba diyorum bişey koksa acaba diyorum korkuyorum psikolojik tamamen ama test yapmanın önüne geçemiyorum
Lütfen diyin ya kuruma çizgisi böyle mi olur ?
