Kızlar bu aralar kızım hep çocuklarla oynamak istiyor mahallede de çocuk yok çocuk görünce çok mutlu oluyor ben aslında ikinci çocuk su an hiç istemiyorum ama onu öyle görünce ikinci çocuğum olsa arkadaş olur berber büyürler diyorum ama napacağimi da bilmiyorum kafam çok karışık zor olur mu ki iki çocuk kızım iki yaşına girecek bu arada