ilosunuz1 Kızlar en son 6. Ayında sağlık ocağında bebeğimin aşısını yaptırdım ebe bana ya 9. Ayda gel dedi yada 12. Ayda tam hatırlamıyorum şuan oğlum 9 aylık. Götürenler bilir 9. Ayda aşı yapiliyor mu? Lütfen soylermisiniz şimdiden teşekkürler
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala ilosunuz1 9ay sonunda gel dedi, hatta aşı kartına yazmış. O günlerde de annemdeydim. Aradı hatta “neden gelmedin cnm aşı vardı, unuttun mu” #demişti
mom-ipek ilosunuz1 bizim hemşire 9.ayda aşı olmasına gerek yok dedi ama kızamık aşısı varmış ve devlet aşısı. Rutin kontrolümüzde doktorumuz hangi sağlık ocağımız o, öyle şey olur mu diye kızmıştı. Hastanede aşısını yaptırdık
Eylul301023 ilosunuz1 biz daha 8 ay 10 gunluguz temmuzun sonu gibi gelin dedi bana gittiğimizde sizde 9 aylık olduysaniz direk gidin yada arayın