Birdurummuvar hamile olduğumu öğrendiğim gün bıraktım. Bebek sütten kesilince tek başıma bakmanın verdiği yorgunluk,yalnızlık, yetememe duyguları beni çok bunalttı. Bir kuaföre bile gidemiyordum. Çocuk uyuyunca balkonda tek başıma kahve içerken tekrar başladım. Mükemmel annelik nedir onu sorguladım ben iyi miyim ne istiyorum? Bir sigara ile çocuğuma kötülük etmiş olacak mıyım bunları düşündüm. Bırakmadım. Böyle gidiyor.