Oğlum 3 Ay sonra 4 yaşına girecek .Ben çalışan bir anneyim 24 saat nöbetlerim var haftada 3 gün.Bu yüzden geceleri uyanmadan uyumaya yeni alıştı diyebilirim .bazen anneanne de bazen babaannede kalıyor bu yüzden yeri çok değiştiği için henüz odasına geçiremedim .sizler kaç yaşında ayırdınız ve süreç nasıl oldu ?