Oğlumun cigerleri kötüymüş 2 ay hava kullancak dediler sabah akşam hava veriyorum 1 ay kaldı ama verirken çok ağlıyor rahatsız oluyor gibi. Birde doktorun biri ciğerleri iyi dedi biri kötü dedi öyle olunca hava verdi. Acaba iyi olduğu için mi rahatsız oluyor kötü olduğu için mi. Sağlık sorunları çok var hastaneye de öyle gidemiyoruz 2 hafta var kontorlede..Az önce verdim havayı yine çok ağlayınca aklıma birde buraya sormak geldi.Bilen var mı