Allah aşkına kızlar bi yol gösterin ya 8 aylık oldu hala tadım ayı gibi tek öğün veriyom onu bile yemiyor agzını kitliyor ne yaparsam yapayım ilk baslarda bundan daha iyiydi simdi iyice bitti valla bu aylardakilere bakıyom 3 ögün yemek yiyo ben cidden yoruldum çok yoruldum egitim mi ders mi tecrübemi ne alınır ne yapılır da düzelir