Kızlar ya sabah uyandım kollarımda böyle yer yer kol bileğimde kına gibi lekeler vardı yıkadım geçti onlar ama kahvaltı da bir baktım ayak parmaklarımda da var 2 tanesinde mantarımış bir çeşit ama kollarım da öyle yer yer nasıl oluyor her iki kolumda da 🥲 çok korkuyorum evde gece yanlız kaldığım günler oluyor nasıl uyuyacam bilmiyorum artık