4 aylık bebegim su gibi kaka yapiyo bu normalmi doktora goturdum kilo alimi iyi gunde 2 3 seferden fazlada yapmadigi icin mudahale etmedi ilaca gerek gormedi emzir diyo benim benim oglum zaten sadece wnne sutu aliyo sık sıkta emmek istiyo zaten başina gelen varmi onerdiginiz birsy bezden tasiyo o kadar siviki ankatamam