Deletedmom_223 Sorum başlıkta 2 aylık oğlum antibiyotik kullanıyorum bugün 7.gun.Doktor ve eczane bişey demedi.Ozel doktor da değil arayamıyorum.7 gün mü 10 gün mü kullanmam lazım
miniksercedefne Deletedmom_223 doktor söylüyor genelde kaç gün kullanım gerektiğini 7 yada 10 gün diye
Biz3kisiyiz_ Deletedmom_223 antibiyotiğe göre değişkenlik gösterir 3-5-7-10 gün farklı hepsi , ilacın üzerine yazmış olmalı eczane
bana1cocukyetti Deletedmom_223 antibiyotiğe göre değişkenlik gösteriyor mu bilmiyorum biz bir kere kullandık klamoks diye 5 gün demişlerdi🤷🏻♀️
Derya-Anne Deletedmom_223 toz olarak hazırlanan antibiyotiklerin ömrü 10 gündür canım eşimin yeğeni eczanede çalışıyo ona sora sora öğrendim bende
Prensesin_Annesi_ Deletedmom_223 Canım genelde doktor söylüyor ama bşr şey demediyse bitene kadar kullancaksındır
Deletedmom_223 sek_kahve bitene kadar uzun sürer zaten çay kaşığı ile veriyorum 2 hafta daha sürer öyle olursa😊