Prezervatif. Bir kere korunmadık onda da hamile kaldım 13 aylık bebeğim var. Tabi ki bunu bilerek bu işe kalkıştılk. Olursa olur olmazsa olmaz diye düşünmüştük. Vücuduma ne etki göstereceğini bilmediğim şeyleri kullanmak istemediğim için prezervatif daha mantıklı geliyor bana. 0.1 lik ihtimal her yöntemde mevcut zaten. Olacak olan her türlü oluyor 😂