uffuu Kızlar hormonları etkilediği için açıkçası hiç bi korunma yöntemini kullanmak istemiyorum prezervatif de tam korumuyo galiba böyle yan etkisiz bi korunma yöntemi var mı
keremaybarsss asennaa kevserhmz kevserhmz kevserhmz ay çok hatalı bi yöntem çok riskli öyle hamile kalan çok tanıdığım var ve erkek açısında sağlıklı değil
Milo uffuu spiral tam 3 kez taktirdım rahim kabul etmedi kendi kendine düşuyordu agir kaldirmasam bile. Şimdi prezervativle korunuyorum ama kontrol hapa da başlamak istiyorum adet olmayı bekliyorum🥴
Yagmursonrasitoprakkokusu uffuu 4 senedir hapla korunuyorum . Yan etkileri kişiden kişiye göre değişiyor sanırım. Bende herhangi bir yan etkisi olmadı
cennetlerim Yagmursonrasitoprakkokusu bisey soracaktım ben daha önce hapla korunmadim nasil kullanılıyor acaba bide hap kullanınca eşimin ayriyeten korunmasına gerek var mı
pengun aleren_13 aleren_13 doğumdan ne kadar süre sonra kullanmaya başladınız ücreti ne kadar ödediniz yan etkileri oldu mu
sumeyyeuzuun_ uffuu spiralin kayma şüphesi var en iyisi doğum kontrol hapı bence her gün ne içtiğinizi biliyorsunuz en azından.
Yagmursonrasitoprakkokusu sumeyyeuzuun_ microgynon kullanıyorum. Ama emziriyorsanız bunu kullanamazsınız
Tgkaneses efeninannesi4207 ya içinize bişey taktırıp birakmaniz çok garip geliyor bana çok riskli ya lütfen yanlış anlamayın da bnce erkek korunsun ya😂
Asel_aygn uffuu 10 gün oluyor hormonsuz spiral kullanıyorum öncesinde 10 aydır geri cekilmeyle korunduk yani Allah korudu 😁