Merhaba kıymetli anneler 🌸
Bebeğim kız 26 aylık. 5 gündür tuvalet eğitimi veriyorum . Gündüzleri az da olsa alıştı, söylüyor. Ama 💩 konusunda arada altina kaçırıyor. Gecelere gelimce sürekli yapıyor altina. İlk gece bezledim. Cevremdekiler bezleme yapsın altina degsitir,bir yerden sonra rahatsız olurtutar dediler. Oyle yaptım ama 5.gun yine yapıyor.. sizce normal mi bazen birakacam tuvalet egitimini diyorum.. bazen de zamani var daha 5 gun bugün biraz daha sık dişini diyorum.. vereceğiniz cevaplar için şimdiden teşekkürler 🥰🌸