aremgi 18 aylık bizde haftaya sünnet randevusu aldık daha yeni doğmuşken yaptıracaktık ama su toplanması varmış pipisinde yapmadı doktorlar şuan tek zorluğu doktoru görünce korkuyor ağlıyor nasıl tutacağız onun dışında bi zorluğu olacağını düşünmüyorum bu yaşlarda sünnet olması daha iyi büyüdükçe daha çok anlıyorlar daha çok korkuyorlar