Merhaba, bebeğim iki aylık ama biraz huysuzlaştı atak haftası mıdır nedir cok yoruldum gözü dalıyor geri uyanıyor hemen gündüz de gece de mutfağa 2 dk zor gidiyorum. Geceleri eşimle uyutmak için yapmadığımız kalmıyor. Kolik bir bebek ayrıca gazla da başımız dertte sürekli banyo masaj damlalar yaşıyoruz. Bide eli sürekli ağzında yumruk yapıyor böyle kaşınıyor gibi varmı bu durumları yaşayan yada önerisi olan? Bebişle evde tek durmaya korkar oldum ne bel kaldı ne kol :(