Bnde burda bekliyim bnm bebeğimde 2 buçuk aylık haftaya 3 olcak bize de söylediler o aşıyı yaptırın diye devlet karşılamıyor pahalıymış kararsızız bizde yaptırsak mı diye parasında değilim faydalı bir aşı mı aşılarda virüslerden elde ediliyor sonuçta