Denizkiziyiz Kızlar alan ve memnun olanlar var mı ? Şok marketr geliyormuş bu aralar almak istiyorum da
tomvejerry Denizkiziyiz Ablamlar bimden aldılar yeni kullanmaya başladı memnun şuan ama bence markası bilindik bişey alın
kuzey-21 Denizkiziyiz bu şubelerden alanı hiç duymadım da. Bimden alan çok fazla. Annem de aldı çok memnun.
Denizkiziyiz tomvejerry aslında bende öyle düşünüyorum ama çok pahalı olmuşlar biz tayinciyiz de fazla da para vermek istemiyorum aslında aklımda kumtel var ama şok market de 7 bin civarı idi
agitmoms Denizkiziyiz geçen yıl ablam 2 bine aldı baya iyi benimki Beko bi işe yaramıyor ama onun kin süper cıktı
Prensesin_Annesi_ Denizkiziyiz Bimden anneme almıstık kumtelinnsiyah setini kaç sene oldu bir kere bile arıza yapmadı cokda memnun kullanıyor 1000 tl almıstık o zaman
Umutdamla20 Denizkiziyiz Ben yaklaşık dört yıl önce BİM’den kumtel marka aldım fırını ve ocağı çok güzel ama ankastre çekmiyor