asemada Merhabalar bebeğim üç aylık olacak çamaşırlarını kurutma makinesi ile kurutuyorum peşinden ütülüyorum ama zor oluyor sıcaklarda. Siz ne zamana kadar ütülediniz? Ben ilk kızımda 2 yaşına kadar ütülemiştim.
aybarsmom34 asemada Sadece ütü gerektiren kıyafetlerini ütülüyorum ama onun dışında diğer kıyafetlerine özellikle ütü yapmıyorum. Zaten o kadar vaktim kalmıyor
beybiliko asemada yaklaşık altıncı aya kadar ütüledim, ama sonra havalar ısınmaya başlayınca bırakmıştım bende, vakit kalmıyordu ütülemeye
atlasmommm Aslında ütülemek iyi olur ama ne vakit var ne enerji en son doğum çantası hazırlarken ütülemiştim 😂
PamukPrensesannesii asemada Ben sadece hamileyken yenidoğan kıyafetlerini ütüledim. 2 yaşına girdi hiç ütülemedim bu zamana kadar kıyafetlerini. Zaten günde en az 3 defa üst değiştiriyoruz. Saatlerimi alır o kadar kıyafeti ütülemek :)
bana1cocukyetti asemada Ütü gerektiren kıyafeti olursa ütülüyorum. Vaktim olursa yeni alıp yıkadığım kıyafetlerini ütülüyorum. Onun dışı zaten çok çabuk batıyor sürekli yıkanıyor ütü yapmıyorum her gün ütü yapmam lazım yetiştirmek için😀
oglumubeklerken asemada sadece hamileyken oğlumun kıyafetlerini ütülemiştim Özel bir günde giyeceği özel kıyafet olursa gerekliyse eğer ütülüyorum onun dışında ütülemiyorum
Milo asemada ütülemiyorum zamanım kalmıyorki 😮💨kendimi gece yataga zor atiyorum vallaha. Bir yere gideceksek onları ütülerim özenirim . günlük zaten bir kac defa üst degistiriyorum .
bk0220 asemada Kızım 4 buçuk aylık, bu zamana kadar hep ütüledim. Ama bu sıcaklarda en azından bodyleri ütülemesem mi diye düşünüyorum😂 Açıkçası bebeğim uyuduktan sonra kalan azıcık vaktimi de ütüyle harcamak istemiyorum🙈