Merhabalar arkadaşlar, saç kesimi yaptırmak istiyorum. Sosyal medya üzerinden bi kaç yere fiyat sordum saç kesim 400 yazan 300 yazan 200 yazan oldu ayrıca fön fiyatınıda belirttiler
Yani misal kesim 200 fön 100 diyerekten
Şimdi ben 300 yazan yere gitsem sadece saçımı kesip bırakcakmı yoksa sadece şekil mi verecek?
Bu işler nasıl oluyor acaba ?
300 yazan yere gitsem 150 de fön için vereceğim çünkü