iremaydmr çünkü gazı oluyordur mide bağırsak sistemi yeni yeni gelişmeye başlıyor. Her bebek bu dönemlerde aynı şeyleri yaşar ve yaşatır. Sakin olun, bol bol masaj yapın karnına gazını çıkarın, bolca sarılın size ihtiyaç duyuyor da olabilir. Bir de havalar çok sıcak mümkün olduğu kadar sıcaklığı da ayarlamaya çalışın.