Kızım 3 ay 10 günlük 3 gündür gözlerinde sadece titreme ve kayma oluyor 1 sn irkilme gibi epilepsiden şüpheleniyorum dün tıp acile götürdüm onlarda şüphelendiler nöroloji doktorru izinde olduğı için birşey yapılamadı sadece video istiyorlar bizden kucağımda yatağına koyarken oluyor sadece bu durum korkar gibi yardımcı olun lütfen