Kızlar benim bebiş 14+19 günlük haydi herkes bebeklerinin neler yaptığını yazsın ilk ben yazayım gelişimlerini takip etmiş oluruz hem😊💙🧸
🌟Doğduğundan beri meme almadı mama almadı sadece anne sütü aldı sagarak
🌟Saat, dört,baba,dede,gel,anne,git,yenge,bir diyor
🌟Şarkılara kendi dilince eşlik ediyor
🌟Beraber kitap okuyoruz,müzik dinliyoruz,oyun oynuyoruz
🌟Bu aralar istediğini kendini arkaya atarak ağlayarak yaptırmaya çalışıyor
🌟7 dişi var
🌟Bay bay ,alkis,tüh yapiyor,öpücük atıyor eliyle,çak yapiyor
🌟Üstünü giyinmekten hiç hoşlanmıyor
🌟Banyo yapmayı çok seviyor
🌟Ek gıda çok çok az yiyor
🌟Çocuklara karşı çok ilgili
🌟Gece 1 yaşından beri uykudan uyanmiyor
🌟evde hergun dört dönüyor
🌟13 ayından beri yürüyor
Şimdilik aklıma gelenler bunlar kızlar 😍